Про те, як коректно завантажувати контент на YouTube та про особливості його алгоритмів, розповів Данило Щестюк, керівник виробництва веб-контенту 1+1 Digital, у межах ініціативи Pro Bono Week 2020 з 1+1 media.
79% - користувачів інтернету зареєстровані на YouTube
62% - компаній використовують YouTube.
мін. 90% - людей у віці від 18 до 40 років регулярно відвідують YouTube.
95% - населення планети YouTube розуміє
Допомагають визначити популярність теми та існуючі тренди; провести аналіз сезонності.
Теги можна підібрати вручну, але простіше зробити це за допомогою розширення для браузера VidIQ.
Потрібно:
Потрібно дивитись через VidIQ, по яких запитах ролик на перших місцях, і забирати теги у свій ролик. Також це дає можливість потрапити в рекомендовані до аналізованого відео.
Щоб придумати назву, знову необхідно ввести слово в пошуковий рядок і дивитись, які варіанти пропонує штучний інтелект YouTube. Інші люди з великою ймовірністю будуть використовувати такі ж словосполучення при пошуку, тому якісь з них можна використати в назві ролика.
Під час вибору теми необхідно враховувати сезонність, тому що навіть якісне відео може виявитись неактуальним. У кожного запиту є своя сезонність, подивитися її можна в Google Trends.
Картинка — це точка входу у відео. Вона повинна бути яскравою та якісною, викликати емоцію та містити крупний план об'єкта, про який йде мова в ролику. Ще можна додати короткий напис. Важливо, щоб картинка була розбірливою навіть в найменшому розмірі, тому що вона буде відображатись у різних розмірах на різних пристроях.
Оскільки користувач має подивитись ролик, навіть при наявності цікавого контенту, тегів та картинки.
Припустимо, є два відео: одне на 2 хвилини, друге — на 10 хвилин. Утримання першого — 90% (108 секунд), а другого - 39% (234 секунди). Незважаючи на те, що відсоток утримання на першому відео вище, краще ранжуватися буде друге — воно довше утримує глядача на майданчику, що і потрібно YouTube.
Для початківців відео в ідеалі має тривати близько 10 хвилин.
Утримання може бути і більше 100%. Якщо в кінці ведучий просить знайти пасхалку в ролику, то люди починають перемотувати назад, щоб знайти її, чим покращують статистику каналу і самого відео.
Контент — це найважливіше. Якщо змусити людей відкрити відео за допомогою привабливої назви чи обкладинки, а воно виявиться зовсім про інше, ролик будуть дивитися кілька секунд і закривати, а YouTube зафіксує короткий час перегляду і перестане рекомендувати його іншим користувачам.
Super Chat and Super Stikers. Для прямих трансляцій і прем'єр:
Прем'єра. Допомагає:
Channel Memberships. Допомагає:
Наприклад:
Творець Лукаса Павука перетворив свого персонажа в м'яку іграшку, продав більше 60 000 штук і заробив більше 1 млн $ за 18 днів.
Checklist new YouTube features. Learning playlist. Дає можливість проводити навчальні події:
YouTube Giving — це простий інструмент для збору коштів та підтримки благодійності.
YouTube Studio — інструмент для відслідковування статистики з CTR у реальному часі.
Матеріал підготувала: Даніела Гілмор,
журналістка порталу PROactive.in.ua