Щоб знайшли і подивились: як коректно завантажувати контент в YouTube

хайлайти вебінару Данила Щестюка, керівника виробництва веб-контенту 1+1 Digital

Про те, як коректно завантажувати контент на YouTube та про особливості його алгоритмів, розповів Данило Щестюк, керівник виробництва веб-контенту 1+1 Digital, у межах ініціативи Pro Bono Week 2020 з 1+1 media.

Спочатку трохи статистики:

79% - користувачів інтернету зареєстровані на YouTube

62% - компаній використовують YouTube.

мін. 90% - людей у віці від 18 до 40 років регулярно відвідують YouTube.

95% - населення планети YouTube розуміє

Компоненти органічного просування:
  • Контент.
  • Назва, теги, опис.
  • Картинка.
  • Утримання глядача.
  • Лайк, дизлайк, коментарі.

Теги

Допомагають визначити популярність теми та існуючі тренди; провести аналіз сезонності.

Теги можна підібрати вручну, але простіше зробити це за допомогою розширення для браузера VidIQ.

Потрібно:

  • Ввести ключове слово, і під нього автоматично підбираються теги.
  • Потім відкрити YouTube і ввести в пошуку потрібне слово.
  • Подивитись співвідношення переглядів ролика і підписників каналу. Якщо переглядів 5 млн, а передплатників 300 тис., тоді більшість трафіку з органіки, і подібне відео можна аналізувати.


Потрібно дивитись через VidIQ, по яких запитах ролик на перших місцях, і забирати теги у свій ролик. Також це дає можливість потрапити в рекомендовані до аналізованого відео.

Назва

Щоб придумати назву, знову необхідно ввести слово в пошуковий рядок і дивитись, які варіанти пропонує штучний інтелект YouTube. Інші люди з великою ймовірністю будуть використовувати такі ж словосполучення при пошуку, тому якісь з них можна використати в назві ролика.

Під час вибору теми необхідно враховувати сезонність, тому що навіть якісне відео може виявитись неактуальним. У кожного запиту є своя сезонність, подивитися її можна в Google Trends.


Картинка

Картинка — це точка входу у відео. Вона повинна бути яскравою та якісною, викликати емоцію та містити крупний план об'єкта, про який йде мова в ролику. Ще можна додати короткий напис. Важливо, щоб картинка була розбірливою навіть в найменшому розмірі, тому що вона буде відображатись у різних розмірах на різних пристроях.

Утримання глядача

Оскільки користувач має подивитись ролик, навіть при наявності цікавого контенту, тегів та картинки.

Припустимо, є два відео: одне на 2 хвилини, друге — на 10 хвилин. Утримання першого — 90% (108 секунд), а другого - 39% (234 секунди). Незважаючи на те, що відсоток утримання на першому відео вище, краще ранжуватися буде друге — воно довше утримує глядача на майданчику, що і потрібно YouTube.

Для початківців відео в ідеалі має тривати близько 10 хвилин.

Утримання може бути і більше 100%. Якщо в кінці ведучий просить знайти пасхалку в ролику, то люди починають перемотувати назад, щоб знайти її, чим покращують статистику каналу і самого відео.


Контент

Контент — це найважливіше. Якщо змусити людей відкрити відео за допомогою привабливої назви чи обкладинки, а воно виявиться зовсім про інше, ролик будуть дивитися кілька секунд і закривати, а YouTube зафіксує короткий час перегляду і перестане рекомендувати його іншим користувачам.

Інновації YouTube на найближчий час

Super Chat and Super Stikers. Для прямих трансляцій і прем'єр:

  • Дозволяє фанатам купувати повідомлення
  • 90 000+ каналів вже отримали цю функцію
  • Топові стріми
  • Анімовані наклейки


Прем'єра. Допомагає:

  • Створенню цільової сторінки
  • Можна вказувати, коли відео буде опубліковане
  • Глядачі можуть встановити нагадування, щоб не пропустити
  • Приєднатись до чату глядачів


Channel Memberships. Допомагає:

  • Щомісячна оплата
  • Ексклюзивні прямі трансляції
  • Унікальні значки та смайлики
  • Додаткові відеоролики
  • Продавати своїм фанатам товари прямо з каналу


Наприклад:
Творець Лукаса Павука перетворив свого персонажа в м'яку іграшку, продав більше 60 000 штук і заробив більше 1 млн $ за 18 днів.

Checklist new YouTube features. Learning playlist. Дає можливість проводити навчальні події:

  • Без рекомендацій
  • Без нічого зайвого
  • З новими організаційними функціями


YouTube Giving — це простий інструмент для збору коштів та підтримки благодійності.
YouTube Studio — інструмент для відслідковування статистики з CTR у реальному часі.

Матеріал підготувала: Даніела Гілмор,

журналістка порталу PROactive.in.ua

No items found.