#FINDWAY

Проект збирає туристичні місця України на одній платформі.
#FINDWAY

Мар'яна Зінчук

Фахівчиня PBCU, Project manager

Мені цікаво підтримувати проєкти, в яких я бачу реальну чи потенційну потребу в суспільстві. І враження від співпраці з #Findway дуже позитивні.

Помітно, що засновник зацікавлений в розвитку проєкту, в нього багато ідей та планів на поліпшення продукту. Оскільки продукт вимагає одночасно і роботи офлайн, його розвиток швидше хвилеподібний.

Щодо сфери маркетингу у проєкті не було чітко окресленої мети маркетингової діяльності, плану та покрокової стратегії досягнення мети. Також відсутні дослідження щодо цільової аудиторії та потенційних споживачів.

Навіть попри те, що організація громадська — вона все одно має конкретного споживача, на кого і має орієнтуватися як весь продукт, так і маркетингова діяльність. Для цього потрібно чітко формулювати, що саме ви очікуєте отримати: більше користувачів, більше контактів, впізнаванність, більше проникнення в сферу тощо. А також розглядати свій проєкт як повноцінний продукт на ринку, що конкурує з іншими продуктами за увагу користувачів.

Микола Нестеренко,

засновник та керівник проекту #FINDWAY.
Що точно має бути в кожному сайті — це спрямованість до мети, яку він має виконувати, без "розпилення" на другорядні задачі або взагалі інші цілі, максимальна простота і заточка саме під вашого користувача.
Завдяки розумінню нашої аудиторії нам вдалося якнайкраще оптимізувати сайт під неї, аби їй було зручніше користуватись результатами нашого проєкту. Загальна оптимізація сайту і необхідні доробки привело до збільшення трафіку десь на 150% відсотків!
Наші очікування від співпраці з Мар'яною виправдалися повністю, вона справжній професіонал своєї справи. І навіть коли я не знав як до кінця сформулювати необхідну задачу, вона одразу розуміла чого саме потребує наш проєкт.

Опис проєкту

Проект створює сайт з базою всіх туристичних місць і маршрутів України. База буде зібрана на одному сайті та доступна трьома мовами: українською, російською та англійською.

На сайті буде систематизовані всі цікаві місця України за регіонами та категоріями, такими як релігійні місця, музеї, природні об'єкти та інші. Також там будуть зібрані та створені маршрути для пішохідних, вело-, авто- та інших туристичних напрямків. Все це буде доповнено інформаційними та фотоматеріалами.

Місія:
Збільшити обізнаність про Україну як про туристичний центр Східної Європи.

Досягнення:

  • Команда власними силами створила багатофункціональний веб-сайт. Він постійно оновлюється, підтримується та вдосконалюється. Наразі на сайті окрім різних матеріалів близько 300 туристичних об'єктів і ця цифра росте.
  • Щороку команда організовує найбільший безкоштовний туристичний фестиваль в Україні — #NametFEST. Загалом він зібрав близько 10 000 людей.
  • Команда проєкту постійно влаштовує безкоштовні подорожі Україною, а також залучає волонтерів з різних регіонів України.
  • Сторінки проєкту в соцмережах: Facebook, YouTube, Instagram,Telegram.

Фахівчиня

Мар'яна Зінчук

Понад 6 років роботи на посаді Project manager/ Product owner.

Надали pro bono консультацію
15
годин
$600
в еквіваленті
Результати
  • Визначено цільову аудиторію та показники ефективності проєкту.
  • Отримано рекомендації щодо оптимізації та покращення сайту.

Фахівчиня

Мар'яна Зінчук

Понад 6 років роботи на посаді Project manager/ Product owner.

Надали pro bono консультацію
15
годин
$600
в еквіваленті
Результати
  • Визначено цільову аудиторію та показники ефективності проєкту.
  • Отримано рекомендації щодо оптимізації та покращення сайту.

Мар'яна Зінчук

Фахівчиня PBCU, Project manager

Мені цікаво підтримувати проєкти, в яких я бачу реальну чи потенційну потребу в суспільстві. І враження від співпраці з #Findway дуже позитивні.

Помітно, що засновник зацікавлений в розвитку проєкту, в нього багато ідей та планів на поліпшення продукту. Оскільки продукт вимагає одночасно і роботи офлайн, його розвиток швидше хвилеподібний.

Щодо сфери маркетингу у проєкті не було чітко окресленої мети маркетингової діяльності, плану та покрокової стратегії досягнення мети. Також відсутні дослідження щодо цільової аудиторії та потенційних споживачів.

Навіть попри те, що організація громадська — вона все одно має конкретного споживача, на кого і має орієнтуватися як весь продукт, так і маркетингова діяльність. Для цього потрібно чітко формулювати, що саме ви очікуєте отримати: більше користувачів, більше контактів, впізнаванність, більше проникнення в сферу тощо. А також розглядати свій проєкт як повноцінний продукт на ринку, що конкурує з іншими продуктами за увагу користувачів.

Микола Нестеренко,

засновник та керівник проекту #FINDWAY.
Що точно має бути в кожному сайті — це спрямованість до мети, яку він має виконувати, без "розпилення" на другорядні задачі або взагалі інші цілі, максимальна простота і заточка саме під вашого користувача.
Завдяки розумінню нашої аудиторії нам вдалося якнайкраще оптимізувати сайт під неї, аби їй було зручніше користуватись результатами нашого проєкту. Загальна оптимізація сайту і необхідні доробки привело до збільшення трафіку десь на 150% відсотків!
Наші очікування від співпраці з Мар'яною виправдалися повністю, вона справжній професіонал своєї справи. І навіть коли я не знав як до кінця сформулювати необхідну задачу, вона одразу розуміла чого саме потребує наш проєкт.

Опис проєкту

Проект створює сайт з базою всіх туристичних місць і маршрутів України. База буде зібрана на одному сайті та доступна трьома мовами: українською, російською та англійською.

На сайті буде систематизовані всі цікаві місця України за регіонами та категоріями, такими як релігійні місця, музеї, природні об'єкти та інші. Також там будуть зібрані та створені маршрути для пішохідних, вело-, авто- та інших туристичних напрямків. Все це буде доповнено інформаційними та фотоматеріалами.

Місія:
Збільшити обізнаність про Україну як про туристичний центр Східної Європи.

Досягнення:

  • Команда власними силами створила багатофункціональний веб-сайт. Він постійно оновлюється, підтримується та вдосконалюється. Наразі на сайті окрім різних матеріалів близько 300 туристичних об'єктів і ця цифра росте.
  • Щороку команда організовує найбільший безкоштовний туристичний фестиваль в Україні — #NametFEST. Загалом він зібрав близько 10 000 людей.
  • Команда проєкту постійно влаштовує безкоштовні подорожі Україною, а також залучає волонтерів з різних регіонів України.
  • Сторінки проєкту в соцмережах: Facebook, YouTube, Instagram,Telegram.

Інші кейси

Як долучитися?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.