Фонд Східна Європа

Міжнародному благодійному фонду потрібна підтримка у сфері маркетингу
Фонд Східна Європа

Про організацію

Фонд Східна Європа (ФСЄ) – благодійна неприбуткова українська організація, що розпочала свою історію ще в 1992 році.

Наша місія
Трансформуємо Україну в державу, яка служить людям.
Ми змінюємо нашу країну і прагнемо бачити її сучасною та інноваційною, інвестиційно привабливою та комфортною для життя. Країною де влада – підзвітна, ефективна та відповідальна; а люди – мають можливість реалізувати свій потенціал. Для цього наша команда вже понад десятиріччя щоденно працює над впровадженням інновацій проєктів та позитивних змін у всіх сферах суспільного життя.

Наш підхід
Ми створюємо та поширюємо інноваційні моделі розвитку.
Ми розвиваємо потенціал наших партнерів на місцевому рівні, передаючи їм знання та досвід, надаючи фінансову підтримку.
Ми налагоджуємо стійке партнерство громади, влади, бізнесу та інших зацікавлених сторін.
Все це забезпечує досягнення нашої головної мети – створити державу, яка служить людям.

Онлайн-платформа Zrozumilo! (Z!) – внутрішній продукт Фонду, який було створено на потребу адаптувати навчання цільових аудиторій проектів та програм Фонду до викликів пандемії COVID-19.
Платформа працює вже більше року для:
- представників громадського сектору
- органів державної та місцевої влади
- освітян, студентства і молоді
- усіх, хто зацікавлений у саморозвитку та здобутті якісних знань.
По завершенню навчання користувачі можуть отримати сертифікат.

Марина Терещук

Менеджерка проектів МБО Фонд Східна Європа

Від вирішення даної задачі буде залежати майбутнє існування платформи. Або вона буде існувати в тому вигляді як є зараз. Або отримає розвиток та займе свою нішу на вітчизняному ринку онлайн-освіти.

Оскільки платформа є внутрішнім проєктом Фонду маркетингова стратегія дозволить кристалізувати стратегію розвитку цього проєкту, збільшить кількість зацікавлених у проходженні курсів та партнерських організацій, які розміщуватимуть курси. Створення курсів для чотирьох ключових аудиорій, які були визначні під час стратегічної сесії для платформи (Громадські активісти; Активні громадяни; Державні службовці; Вразливі групи населення) дозволить забезпечити ефективний розвиток громадянського суспілства в Україні, надасть молодим ГО необхідні першочергові знання для роботи та посилення голосу громад на регіональному та національному рівнях.

Крім того, маркетингова стратегія для платформи дозволить нашій команді зфокусувати свою роботу на створення таких курсів та навчальних матеріалів, які сприятимуть налагодженню між ними співпраці, наданню знань щодо сучасних рішень для громад та громадян, а також формування нових навичок та зміни застарілих схем взаємодії та залучення.

Досягнення

За рік існування онлайн-платформа Zrozumilo! з внутрішнього продукту Фонду вийшла на зовнішній ринок онлайн-освіти України. На сьогоднішній день створено та розміщено 13 онлайн-курсів з різних тематик.

Кількість користувачів: майже 1000

Топ-3 курсів: «Соціальне шкільне підприємництво» (для освітян), «На варті інтересів бізнесу», «Мандати міжнародних парламентських організацій»

Що було зроблено в цьому напрямі

У вересні 2021 року Фонд провів 2-денну стратегічну сесію з планування розвитку платформи Zrozumilo! Під час неї було визначено основні стратегічні цілі діяльності, операційні цілі та задачі на 2021-2022 р.р. Визначено цільові аудиторії та ключові підходи до них.

Також за результатами сесії ми розпочали роботу над комунікаційною стратегію платформи.

Провели декілька зустрічей з зовнішніми партенрами (потенційними замовниками курсів), побачили що є запит та зацікавленість від них. Але для системної роботи в напрямку залучення зовнішніх партнерів нам власне і потрібен маркетинговий план.

Завдання:

Створення маркетингової стратегії платформи

Тривалість:

2-3 місяці (5 годин на тиждень)

Надали pro bono консультацію
годин
в еквіваленті
Результати

Завдання:

Створення маркетингової стратегії платформи

Тривалість:

2-3 місяці (5 годин на тиждень)

Надали pro bono консультацію
годин
в еквіваленті
Результати

Про організацію

Фонд Східна Європа (ФСЄ) – благодійна неприбуткова українська організація, що розпочала свою історію ще в 1992 році.

Наша місія
Трансформуємо Україну в державу, яка служить людям.
Ми змінюємо нашу країну і прагнемо бачити її сучасною та інноваційною, інвестиційно привабливою та комфортною для життя. Країною де влада – підзвітна, ефективна та відповідальна; а люди – мають можливість реалізувати свій потенціал. Для цього наша команда вже понад десятиріччя щоденно працює над впровадженням інновацій проєктів та позитивних змін у всіх сферах суспільного життя.

Наш підхід
Ми створюємо та поширюємо інноваційні моделі розвитку.
Ми розвиваємо потенціал наших партнерів на місцевому рівні, передаючи їм знання та досвід, надаючи фінансову підтримку.
Ми налагоджуємо стійке партнерство громади, влади, бізнесу та інших зацікавлених сторін.
Все це забезпечує досягнення нашої головної мети – створити державу, яка служить людям.

Онлайн-платформа Zrozumilo! (Z!) – внутрішній продукт Фонду, який було створено на потребу адаптувати навчання цільових аудиторій проектів та програм Фонду до викликів пандемії COVID-19.
Платформа працює вже більше року для:
- представників громадського сектору
- органів державної та місцевої влади
- освітян, студентства і молоді
- усіх, хто зацікавлений у саморозвитку та здобутті якісних знань.
По завершенню навчання користувачі можуть отримати сертифікат.

Марина Терещук

Менеджерка проектів МБО Фонд Східна Європа

Від вирішення даної задачі буде залежати майбутнє існування платформи. Або вона буде існувати в тому вигляді як є зараз. Або отримає розвиток та займе свою нішу на вітчизняному ринку онлайн-освіти.

Оскільки платформа є внутрішнім проєктом Фонду маркетингова стратегія дозволить кристалізувати стратегію розвитку цього проєкту, збільшить кількість зацікавлених у проходженні курсів та партнерських організацій, які розміщуватимуть курси. Створення курсів для чотирьох ключових аудиорій, які були визначні під час стратегічної сесії для платформи (Громадські активісти; Активні громадяни; Державні службовці; Вразливі групи населення) дозволить забезпечити ефективний розвиток громадянського суспілства в Україні, надасть молодим ГО необхідні першочергові знання для роботи та посилення голосу громад на регіональному та національному рівнях.

Крім того, маркетингова стратегія для платформи дозволить нашій команді зфокусувати свою роботу на створення таких курсів та навчальних матеріалів, які сприятимуть налагодженню між ними співпраці, наданню знань щодо сучасних рішень для громад та громадян, а також формування нових навичок та зміни застарілих схем взаємодії та залучення.

Досягнення

За рік існування онлайн-платформа Zrozumilo! з внутрішнього продукту Фонду вийшла на зовнішній ринок онлайн-освіти України. На сьогоднішній день створено та розміщено 13 онлайн-курсів з різних тематик.

Кількість користувачів: майже 1000

Топ-3 курсів: «Соціальне шкільне підприємництво» (для освітян), «На варті інтересів бізнесу», «Мандати міжнародних парламентських організацій»

Що було зроблено в цьому напрямі

У вересні 2021 року Фонд провів 2-денну стратегічну сесію з планування розвитку платформи Zrozumilo! Під час неї було визначено основні стратегічні цілі діяльності, операційні цілі та задачі на 2021-2022 р.р. Визначено цільові аудиторії та ключові підходи до них.

Також за результатами сесії ми розпочали роботу над комунікаційною стратегію платформи.

Провели декілька зустрічей з зовнішніми партенрами (потенційними замовниками курсів), побачили що є запит та зацікавленість від них. Але для системної роботи в напрямку залучення зовнішніх партнерів нам власне і потрібен маркетинговий план.

Інші кейси

Як долучитися?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.