Інститут українських студій

Команда організації отримала підтримку у сфері маркетингу
Інститут українських студій

Христина Канагіна

Виконавча директорка ГО «Інститут українських студій»

Ми були вражені професійністю і відповідальністю Людмили, вона з першого дзвінка мала чітке розуміння, що робити – тож ми почувались з нею в повній безпеці і знали, що на її досвід можна покластись.

Наша організація отримала завдання створити базу даних учасників наших заходів – щоб дослідити цільову аудиторію, ми спершу дослідили тих людей, з якими вже працюємо. Людмила допомогла нам проаналізувати їх, сегментувати, виділити закономірності.

Ми зідзвонювались декілька разів, щоразу детальніше обговорюючи маркетинговий план. На завершення ми отримали чіткі рекомендації, що і як ми можемо зробити. Вже почали, наприклад, проводити інтерв'ю-розмови з кількома учасниками заходів час від часу: це гарний спосіб дізнатися, як їх до нас занесло і як ми можемо бути кращими для них.

Про організацію

Громадська організація об'єднує людей різного віку, походження, освіти, рівня достатку, з інвалідністю та без неї, щоб кожен переосмислив свої упередження, а слова «інклюзія» та «толерантність» мали справжній зміст. Для цього команда організовує неформальні освітні, соціально-мистецькі та інші ініціативи.

Мета:

Сприяти самореалізації людей з інвалідністю та їх інтеграції у суспільство.

Місія:

Створення інклюзивного і толерантного суспільства в Україні.

Візія:

Суспільство, в якому фізіологічні порушення чи будь-які інші відмінності не ставали б перешкодою для досягнення успіху.

Досягнення

  • 10 000 кілометрів проїхали учасники інклюзивного веломарафону «Бачу! Можу! Допоможу!», що відбувається щороку з 2015. Це марафон на велосипедах-тандемах, що дає можливість людям з порушеннями зору відчути задоволення від крутіння педалями. Цьогоріч марафон буде міжнародним.
  • 250 інклюзивних подій проведено. Серед них — уроки з вивчення жестової мови та шрифту Брайля, правильної допомоги при нападі епілепсії, а також уроки англійської та підготовки до ЗНО, творчі майстер-класи для дітей з порушеннями зору та сеанси арт-терапії для дітей з аутизмом. Окрім уроків це були акторські, співочі, психологічні та інші майстер-класи, мистецькі заходи — виставки, літературні читання і презентації.
  • 22 дистанційні курси з IT-освіти проведено. Ці курси безкоштовні та проходять для людей з інвалідністю і ветеранів, щоб допомогти їм стартувати у кар'єрі.

    Є сайт організації та сторінка у Facebook.

Фахівчиня

Людмила Цоцоріна – VP of Marketing у Reply.io.

Надали pro bono консультацію
30 h
годин
$1500
в еквіваленті
Результати
  • Проаналізували та визначили цільову аудиторії організації.
  • Визначили сегменти цільової аудиторії на основі дослідження вже існуючих учасників подій.
  • Сформували список рекомендацій для формування реклами в соціальних мережах.
  • Визначили інструменти, що допоможуть взаємодіяти і комунікувати з аудиторією.
  • Створили маркетинговий план за сегментами та рекомендаціями.

Фахівчиня

Людмила Цоцоріна – VP of Marketing у Reply.io.

Надали pro bono консультацію
30 h
годин
$1500
в еквіваленті
Результати
  • Проаналізували та визначили цільову аудиторії організації.
  • Визначили сегменти цільової аудиторії на основі дослідження вже існуючих учасників подій.
  • Сформували список рекомендацій для формування реклами в соціальних мережах.
  • Визначили інструменти, що допоможуть взаємодіяти і комунікувати з аудиторією.
  • Створили маркетинговий план за сегментами та рекомендаціями.

Христина Канагіна

Виконавча директорка ГО «Інститут українських студій»

Ми були вражені професійністю і відповідальністю Людмили, вона з першого дзвінка мала чітке розуміння, що робити – тож ми почувались з нею в повній безпеці і знали, що на її досвід можна покластись.

Наша організація отримала завдання створити базу даних учасників наших заходів – щоб дослідити цільову аудиторію, ми спершу дослідили тих людей, з якими вже працюємо. Людмила допомогла нам проаналізувати їх, сегментувати, виділити закономірності.

Ми зідзвонювались декілька разів, щоразу детальніше обговорюючи маркетинговий план. На завершення ми отримали чіткі рекомендації, що і як ми можемо зробити. Вже почали, наприклад, проводити інтерв'ю-розмови з кількома учасниками заходів час від часу: це гарний спосіб дізнатися, як їх до нас занесло і як ми можемо бути кращими для них.

Про організацію

Громадська організація об'єднує людей різного віку, походження, освіти, рівня достатку, з інвалідністю та без неї, щоб кожен переосмислив свої упередження, а слова «інклюзія» та «толерантність» мали справжній зміст. Для цього команда організовує неформальні освітні, соціально-мистецькі та інші ініціативи.

Мета:

Сприяти самореалізації людей з інвалідністю та їх інтеграції у суспільство.

Місія:

Створення інклюзивного і толерантного суспільства в Україні.

Візія:

Суспільство, в якому фізіологічні порушення чи будь-які інші відмінності не ставали б перешкодою для досягнення успіху.

Досягнення

  • 10 000 кілометрів проїхали учасники інклюзивного веломарафону «Бачу! Можу! Допоможу!», що відбувається щороку з 2015. Це марафон на велосипедах-тандемах, що дає можливість людям з порушеннями зору відчути задоволення від крутіння педалями. Цьогоріч марафон буде міжнародним.
  • 250 інклюзивних подій проведено. Серед них — уроки з вивчення жестової мови та шрифту Брайля, правильної допомоги при нападі епілепсії, а також уроки англійської та підготовки до ЗНО, творчі майстер-класи для дітей з порушеннями зору та сеанси арт-терапії для дітей з аутизмом. Окрім уроків це були акторські, співочі, психологічні та інші майстер-класи, мистецькі заходи — виставки, літературні читання і презентації.
  • 22 дистанційні курси з IT-освіти проведено. Ці курси безкоштовні та проходять для людей з інвалідністю і ветеранів, щоб допомогти їм стартувати у кар'єрі.

    Є сайт організації та сторінка у Facebook.

Інші кейси

Як долучитися?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.